Comment remplacer mon nom par celui de ma chaine youtube
NoizeNdaHood
Contributor
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
Posted on
Dec-30-2020
02:56 AM
Je souhaiterai modifier mon nom et prénom et le remplacer par le nom de ma chaine youtube, comment faire?
Labels:
1 REPLY 1
sharpiemarker
Esteemed Advisor
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
Dec-30-2020
03:25 AM
Si vous disposez actuellement d'un compte personnel, passez à un compte professionnel pour utiliser le nom de votre chaîne YouTube comme nom d'entreprise.
PayPal ne vous autorisera pas à changer votre prénom et votre nom sur votre chaîne youtube autrement.
Pour passer aux comptes professionnels, accédez aux paramètres du compte, puis cliquez sur Mettre à niveau vers un compte professionnel dans la section Options de compte, sur le site Web.
Kudos & Solved are greatly appreciated. 🙂

Haven't Found your Answer?
It happens. Hit the "Login to Ask the community" button to create a question for the PayPal community.
Related Content
- How can I money back from the fraud seller?? I was scammed by seller in Disputes and Limitations Archives
- PayPal account closed - Youtube premium payment keeps failing in Payments Archives
- My Subscription Paypal button doesn't work. Redirects me to the Paypal homepage in Payments Archives
- PayPal took out -125.35 the first day return was filed from buyer on ebay! in Disputes and Limitations Archives